torsdag 30 maj 2013

Juving.. vad är det?

Det här kommer man inte se mej göra!

Tveksam till detta också...

Eftersom vi är ett sånt förbannat bra team kommer vi hjälpas åt i vått och torrt!

Det här ser mer ut som mej in action!
 
Ska ut med jobbet på äventyr igen. Det är dom väldigt duktiga på att fixa, här kan ni läsa om vad vi gjorde 2010. Ett riktigt äventyr som vi pratar om vid fikabordet än i dag!

Denna gång har vi uppgraderats till riktiga sängar!
Vad står då på agendan?
Jo vi ska ut på långtur på fjället på MTB hojjarna! OK, det fixar jag.
Vi ska laga käk tillsammans - den fixar jag också.
Paintball - det har jag aldrig gjort men hur svårt kan det vara?
Kryddar det här lite genom att kliva av i Sälen och cykla till Trysil, som lite uppvärmning! Får med mig i alla fall en arbetskamrat!

Dag två ska vi göra något som heter Juving, jag var tvungen att googla.
Alltså kolla in de här!  http://www.youtube.com/watch?v=R9FdHa4p7jM
Ser ju helt galet ut!

Nu har jag packat och jag hoppas jag har allt med mig. Verktyg, silvertejp, olja, slang, pump, kedjelås, kedjebrytare, skor, hjälm, kläder.. det ska vara varma kläder under detta Juvingäventyr.

Det här ska bli spännande!

Nu kör vi!!






3 kommentarer:

  1. Vet inte det Fröken.. mer det där att.. kan ju inte vika ner mej för jag är i minoritet bland killarna på jobbet :D Dessutom, jag har ju inte gjort något än!

    SvaraRadera
  2. Jag vill jobba också på ditt jobb! Det låter härligt!!!

    SvaraRadera